Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić poručio je građanima nezadovoljnim izgradnjom novog mosta u produžetku Bulevara Evrope da se od ovog projekta neće odustati.
А становници са сремске стране нису Новосађани? Не плаћају порез?
Треба само вама елити са Лимана асфалтиране улице, канализација, градско грејање, вртићи, школе, тржни центри,... Само сте ви битни... Шта су Београђани за Србију, то сте ви за Нови Сад...
Cela sremska strana je problem,nisam za sns i bas ih ne volim ali taj most je potreban,mi nekada sat ipo krecemo vikendom ranije da bismo stigli na vreme sa decom na utakmice,treninge sta god. Isto odlazak i vracanje sa posla.
46 botova je lupilo minus na komentar o problemima onkoloŝkih bolesnika sa prevozom do Instituta u Kamenici. Eto koliko su stranački poslušnici bahati, samoživi I koliko ih ne interesuju problemi bolesnih sugrađana. Interesuje ih jedino da napune svoje džepove I bankovne račune! Uskoro će izbori, srećom. Samo se vi bahatite I pokazujte svoju pravu prirodu...
Ne spinuj! U celom Novom Sadu, na bulevarima I ostalim saobraćajnicama je gužva, a ne na prilazima mostu. Veći problem su kompletan Bulevar oslobođenja (od Železničke stanice), Futoŝka, Jevrejska, kompletna Partizanska, Kisačka, Jovana Subotića... Novi Sad je prenaseljen, nema mesta za parkiranje, gužva su svuda I to je ključni problem. Jedan most ne rešava problem, jer urbanisti ovog grada ne planiraju, nego vlast radi onako kako im "investitori" diktiraju! I to je suština problema!
Problem nije na mostu nego kada se silazi ili ide na most. Ljudi koji idu na Sremsku stranu idu preko mosta Slobode pa je gužva na prilazima. Kada se sagradi novi most ljudi će imati alternativu pa će prilazi mostu biti rasterećenju i gužve neće biti kada se ide ili silazi sa mosta.
Ovde imamo upravo suprotnu situaciju od toga što pričaš. Stvr je u tome da neki od stanovnika sela i naselja oko Novog Sada ne mogu da se pomire s time da njihov izbor mesta stanovanja uključuje i određene objektivne poteškoće prilikom dolaska u grad i očekuju da stnovnici Novog Sada poslušno trpe razvaljivanje svog komšiluka kako bi oni uštedeli par minuta dnevno.
Zašto je pola Novog Sada bez grejanja danas? Vod Srbijagasa na kom je došlo do prekida (NS 34-1) se nalazi iznad Pobede u Petrovaradinu (prema mapama gasovoda). Zar tu negde nije gradilište Fruškogorskog koridora I petog mosta? Hoće li neko od nadležnih saopštiti šta je tačno uzrok havarije I zašto se pola Novog Sada smrzava na ovom hladnom vremenu? Jer teško da je cev glavnog dovoda gasa pukla tek tako!
Broj loših komentara spram vlasti,implicira ogromnu kolićinu glasova za nekog ... zato ne sedite kući kad dođu izbori već GLASAJTE a ne da nam izgleda posle da vas je 11% a ovamo grmite mrzite ...
Ne lupetaj, neobavešteni! Stalno idem u Kamenicu, na Institut za onkologiju, zbog lečenja člana porodice, I rano ujutru, I tokom prepodneva, I popodne (zavisno kad rade lekari I kad su određene terapije) I NIKAD, NIKAD NIJE GUŽVA na samom mostu! Gužva je na Bulevaru oslobođenja i na drugim gradskim bulevarima I ulicama, a kad se krene na most svi sa ubrzavaju na 80-100 km/h!
Umesto ŝto vaŝim investitorima nameštate most kako bi Im podigli cenu m2 da bi zaradili enorman cash, REŠITE PROBLEM PARKINGA KOD INSTITUTA U KAMENICI! Na tom ogromnom (nesređenom) parkingu nema mesta za parkiranje, a pacijenti moraju da dolaze automobilima jer skoro da nema prevoza do Instituta! Svega nekolliko polazaka dnevno JGSP ide tamo, GRAD NIJE U STANJU DA POVEĆA BROJ AUTOBUSA KOJI VOZE DO INSTITUTA! Za to vas baš briga, jer nemate koristi od toga! Sramotno!
(Inače taxi do Instituta je oko 800-900 dinara u jednom pravcu - vi mislite da svaki pacijent to može da plati da bi išao na terapiju i da bi se lečio?!)
Тече живот и мимо Новог Сада! Сви се жалите на саобраћај и живот у "престоници културе" а ником не пада на памет да напусти исти! Сви хоћете да будете урбане гарише. Ето вам га сад!
E koji moj sam mu i dao da jede roštilja na istom tom Šodrošu dok je bio mlađahan i nosio tri četvrt pantale. Pravi se blesav, lepo ljudi kažu nisu protiv mosta, nego način je siledžijski, bez studije, samo udri. Dabogda Vas odneo Dunav kad se uselite tu u buduće deluks kutije.
@ee
Cena života preko reke je da morate da istrpite malo gužve kad prelazite most. A ta gužva na mostu je objektivno smešna i u najgorem špicu uključuje manje od 5 minuta čekanja, tvrdnje da je mnogo gore su najobičnija patetika koja ne prolazi kod nas koji saobraćaj na mostu gledamo svakog dana s prozora. Iskreno, meni je zapanjujuće da svima vama od Kamenice do Beočina pada na pamet da su Novosađani s druge strane reke dužni na kardinalne ustupke da bi vam olakšali živote za par promila, pogotovo što duž zamišljene trase mosta i u komšiluku obale koju će uništiti živi jedno pet puta više ljudi nego što vas sve ukupno ima.
Novi Sad nije Vojvodina, derane. Ima važnijih i prečih mostova da nam se izgrade od četvrtog mosta u Novom Sadu.
Vojvodina nije srbija, centralizovana, primitivna prćija koju svi preziru.
Pa bi bilo najbolje da ti odeš tamo, ovde ti nije mesto.
Nije ovo portal sa opozicionarskim komentarima vec prakticno jedini koji dozvoljava opozicionarske komentare.
Ukloni cenzuru na Blicu, B92, Kuriru, Informeru, Novostima, Telegrafu, itd. i citaces jos opozicionarskije komentare.
A da je prakticno sve (95% stvari) sto vlast uradi lose je empirijski dokaziva cinjenica a ne misljenje i politika
"Galens je kupio pola Fruške gore, jedino njima može biti "gužva"."
Protiv sam ovih ali ajde ne preteruj. Zivim u Kamenici, supruga i ja radimo u gradu, za sve se mora u grad. Most Slobode je haos cep, centar Kamenice kao svatovi pola dana kolona. Most treba, i most kod Futoga i ovaj, i jos kod Backe Palanke. Nije pitanje da li ovaj ili onaj most, svi trebaju. Grad od sigurno 500k stanovnika, a i vise ako uracunas sto su nekad bila prigradska mesta a sad su skoro spojena, jednostavno ne moze da izdrzi sa 2 i po mosta. Od Beocina pa ovamo i sire, svako jutro krene ka gradu i popodne nazad, a vikendom masa iz grada ka Fruskoj gori. Sve to na jedan most i onda u jedan bulevar. Neopisivo.
Na mostu Slobode nikada nije gužva, ali jeste na pristupnim raskrsnicama jer su loše organizovane, pogotovo kada grad zatvori ostale mostove zbog kojekakvih marginalnih "proslava" ničega...
Broj vozila će se povečavati u kontinuitetu sa obe strane reke, potrebni su novi mostovi da bi mogao grad funkcionisati, nove generacije polažu vozačke, sve češće mlade devojke i žene voze, žene penzioneri uglavnom nisu vozile, automobili su sve dostupniji, zaključak prost
Prvo NECEMO MOST, onda MOZE, ali na DRUGOM mestu, a sada moze i na tom mestu, ali bez secenja drveca...
Ovo je portal sa citaocima takvim kakvi su (i sam sam deo toga), koji je opozicionarski, ali opozicionarski do te mere, da STA GOD da uradi vlast, ali BUKVALNO STA GOD, nece valjati...
Ova cela farsa sa ovim drvecem veze sa ekologijom nema, posekli su celu duz u Petrovaradinu za peti most, od racvanja puta do ulaska u tunel 2 km su prokrcili, cela jaruga bez drveta ostala, niko se ni pocesao nije, ovo je samo i iskljucivo POLITICKI POKRET, da se pre mesec dana promenula vlast i da su dosli neki drugi (LDP, DS, ne znam ni ko postoji, oni pravda sloboda valjda) i da su logicno nastavili sa ovim, niko prstom ne bi mrdnuo, niti novinari sa ovog portala, niti "EKO" aktivisti, svi bi zaboravili za ovo...
ali ozbiljno, nista na rec, overeno kod notara, pare na escrow
Ja tvrdim da ce, nakon izgradnje novog mosta, guzve na mostu Slobode biti identicne kao sad ako ne i vece.
A da ce se drasticno povecati guzve u Bul. Evrope, cara Lazara i Narodnog Fronta
Zasto radikalcino ne izgradite most kod Backe Palanke da ljudi i skolarci ne moraju prelaziti 4 granicna prijelaza s RH do posla i skole. Ali zato metropoli ( polamilijunskoj hahahaha ) NS u treba i cetvrti most. Vi ste za vojvodjane kao Beograd za Srbiju. Nista Palanka, nista Sid, nista Mitrovica, nista Kikinda, nista Zrenjanin ( pitka voda ) nista Sombor, nista Subotica, nista Senta i Ada, nista Sveti Tomo, nista Becej, samo NS, NS, NS, NS, metropola, tri nove zgrade, dva nova bulevara i jedan krozni tok, spomenik Apoteozi :) mononukleozi i trihinelozi :)
Gužve na mostu su najveće samo povremeno i to najčešće kada je neka saobraćajka u tunelu. A pre 70 godina nije postojao Most Slobode , a ni NS u ovakvom obliku nije postojao , nije postojalo ni Novo Naselje kao deo grada. Tako da prestanite da lažete narod , te laži mogu da imaju uticaj na nekoga ko je juče došao u NS ,a ne na nas koji tu dugo živimo. A most ste mogli sagraditi kod Neština i spojiti sa B.Palankom da ljudi ne prelaze u drugu državu da bi došli do imanja.
Novosađanima su neophodni mostovi.Podrška za gradnju sva tri mosta,a naročito Mosta Evrope.
Velika podrška za početak urbanizacije Mišeluka,nadam se da će se urbanizovati ceo Mišeluk i da je ovo samo početak.
Kao i Most Evrope,tako je i Mišeluk,davno predviđen da bude gradsko naselje.Po svemu planiranom i po svojoj lokaciji trebalo bi da bude najlepše novosadsko naselje.
Most na tom mestu služi za:
1. devastaciju priobalja sa bačke strane radi lakšeg otimanja zajedničkog javnog prostora i pretvaranja u privatni profit prekomernom gradnjom ( 170ha će se volšebno "transformisati") čime ne samo da neće biti obilaznice nego kod visoke vode neće biti ni Futoga
2. podizanje cene već pazarenog zemljišta sa sremske strane i pretvaranje poljoprivrednog i šumskog u građevinsko.
Galens je kupio pola Fruške gore, jedino njima može biti "gužva". Njihovi ste toyboys i nema toga što ne bi za pare radili, kad starice od 75 godina trpate u maricu. Ne lažite više.
Mozda usput da se postavi pitanje i zasto ne asfaltiramo i raskrsnice. Asfaltira se samo od raskrsnice do raskrsnice. Jel to neka nova moda ili je nesto drugo u pitanju?
Гужве ће се само пребацити са једног булевара на други. Представници власти упорно представљају Бул. Европе као некакву обилазницу, а ради се о најобичнијој градској саобраћајници. Основни проблем је што град нема источну обилазницу. Неко ко иде из Б. Паланке за Београд мора проћи велики део Новог Сада док се не укључи на аутопут.
Samoizabrani panker lupeta. Gužve na mostu su povremene, vikendom najčešće, kad se Novosađani vraćaju od kuće. Mogao je tu da bude kružni tok, a ne tamo gde nikada gužve nije bilo. Moglo je svašta, kada bi postojao organizovan saobraćaj, a ne šuma neusklađenih semafora i ležečih brda koji usporavaju saobraćaj i podižu zagađenje...
Vi na Sodrosu gradite privremeni most. Posekli ste toliko stabala da bi napravili PRIVREMENI most . Niko nije protiv gradnje , most je potreban , ali nacin na koji ga gradite unistavajuci i sta treba i sta ne treba, ukazuje da mislite samo kako da napravite mesta za Novi Sad na vodi. Reci istinu!
Pogrešno je svako zavređivanje pažnje za nekih deset nebitnih aktivista. Pa da su napravili skup podrške za prava papagaja više bi ih se okupilo.
Šuština je da oni ne predstavljaju nikoga i potpuno su nebitni!
Znaci ne mogu da verujem kako pricatenistu pricu!
Jel vam to napisao onaj sef sluzbe sto radi od kuce iz slovenije?
Postojeci bulevari i saobracjnice ne mogu da primw toliko vozila.
Nekad ti je to bio komsiluk. Dodjo o stani kod nisa i gledaj.
Cirkus ti je na narodnog fronta sa limana 2 jer imas neverovatne 2 trake, za pravo,skretanje levo na most i desno na bulevar.
Plus tom mostu je problem sto upravo ta raskrsnica ne moze da primi sav saobracaj sa mosta. I to je upravo razlog zasto ce taj most da ima saobracajni objekat i zasto se dize.
Covece most nam treba! To niko ne spori! Ali samo sa sto manje negativnih strana po prirodu i tako branite njegovu opravdanost, a ne pricom da su guzve na mpstu slobode!
Izadjite iz svojih ljustura. Imas jos pametnih i strucnih ljudi u okruzenju pa pocni dani njih slusas!
Nismo protiv mosta, već protiv načina na koji se gradi. Dokazali ste da ne znate ni jedno drvo da posadite, a da se ne osuši...
Nasilno ste preveli vodoplavno područje u građevinsko zemljište i time umanjili vrednost ovog deliktanog područja.
U junu prošle godine angažovali ste firmu, koja je protivzakonito isekla deo šume, jer na ovom području može da interveniše samo firma Vojvodinašume.
U decembru prošle godine srušili ste dva stabla bagerima.
22. marta ove godine doveli ste "stručnjake" koji su lažno svedočili da stabla koja su posečena i treba da se seku, nemaju duplje za gnežđenje ptica i slepih miševa i zbog kojih bi seča bila zabranjena do 1. avgusta.
Za to slede krivične prijave. Pogazili ste Rešenje o zaštiti ovog područja koje je izdao Pokrajinski zavod za zaštitu prirode.
Gradonačelniče,
Vi ste se stanovnicima Grada kome ste na pravni ali pre svega politički način našli na čelu i "prvi" ste čovek Grada.
TAKO SE NE OBRAĆA SVOJIM STANOVNICIMA.
Građanin Đuriću: idite u nesposobne gradske službe koje ne umeju 20 godina da organizuju saobraćaj u gradu i naterajte ih da rade svoj posao. Ups, neće moći, jel'da, pošto ste sve gradske službe napunili infantilnim nekompetentnim dupeuvlakačima?
Kao da je rastao na Marsu, a ne u ovom gradu... Kada je planirano mesto novog mosta i saobraćajnica koja će ga povezivati sa gradom, to je bilo predgrađe Novog Sada, sa neuporedivo manje stanovnika i objekata za stanovanje. Znam, jer sam živela ČAK u Ledinačkoj (preko puta Železničarske kolonije). Sigurno urbanisti onog vremena nisu ni pretpostavljali migracionu i urbanističku eksploziju, nastalu u poslednjih 10-tak godina, brzinu kojom se danas živi i "smanjenje" rastojanja, o ekologiji da i ne pričam.
A da struka kaže šta je danas dobro za Novi Sad? Ne?
NIJE most problem nego KAKO se gradi. Pre 72 godine su i grad i Sremska Kamenica izgledali mnogo drugačije. Možda sada to i nije najbolje mesto za most? Šta će biti sa druge strane? Prilazi? Petlje? Koliko će kuća i zgrada srušiti?
Spinuje opet eks panker i kolekcionar ploča, divna jedna dušica.
u tim isti planovima ucrtane su železničke stanice za putničke vozove u Petrovaradinu, Sremskoj Kamenici, Beočinu...
Gde su? Izvadili ste pruge ili ih ostavili da zarastu u korov.
Isto tako, ako su aktivisti samo protiv mosta kako kažeš, zašto onda ne protestuju u Kamenici gde se most gradi već samo tamo gde odobravaš sečenje šume?
I treće: potpisuješ da ako mosta bude više gužvi preko mosta Slobode neće biti? Mislim da ne.
Radikalski spin dozvoljen u državi gde su otete institucije
To je mala grupa izgrednika koja neznanju šta raditi od sebe i kako da skrenu neku pažnju koja je besmislena! Svi znaju da je Most trebao da se gradi pre vise decenija kao i Limanu do 7 i čemu ove gluposti?! Sada je došlo vreme jer NS nije oveća varos vise od 150 hiljada gradjana već ide ja milion gradjana sa okolnim mjestima i time je potreba veća i normalna!!! Kaznite to po džepu to jedino pomaze!!!
Klasičan naprednjački demagog! Najveću zaslugu za gužve na mostu Slobode ima njegov prethodnik, koji je dopustio da se podigne ono đubre od tržnog centra usred grada. Umesto da je Promenada negde na preiferiji gde joj je i mesto, on je ovaj "tromb" nabio u srce grada, i vi više ni nedeljeom prepodne ne možete da izbegnete kolaps u ovom delu grada.
Vi pravite guzve sa kojekakvim
popravkama. Turbo kruzni tok, eno Jase Tomica opet! zatvoreno kod nadvoznjaka. Masine stoje jer se vikendom ne radi, a ja moram da bih se vama poreza naplacao. Jedva cekam izbore!
Kolikogod mi to teško padalo, ponekad moram da se složim sa naprednjacima. Ne znam šta su smislili za budućnost (možda i nisu ništa) i o tome se ne izjašnjavam, ali histerija "Šodroš" bi morala da se stiša. Ionako ništa nisu postigli, samo zalud troše "municiju" i energiju svih nas.
Gradonacelnice, gde ce sva ta vozila preko mosta da se sliju u grad? Na kruznom toku Bul. Evrope kod Limana 4 je konstantno cep a Bulevar Evrope pun. Dodajte na to vozila sa Sremske strane za potpuni kolaps u saobracaju.
Gde cete prilaznice na most napraviti kad na Bul. Evrope nema mesta za prilaznice?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Đurić aktivistima: Idite na Most slobode kad su gužve i recite ljudima da treba da čekaju u redovima
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.03.2023.
•09:48 > 09:46
Komentari 83
Komšija
Pa vi tupavci kad zasadite 20.000 stabala tu se ne primi 14.
Naš 49
Nebojša
Odakle potiče ta sumanuta fiks ideja da je bilo ko od vas uzvodno od Kamenice Novosađanin!?
Александар
Треба само вама елити са Лимана асфалтиране улице, канализација, градско грејање, вртићи, школе, тржни центри,... Само сте ви битни... Шта су Београђани за Србију, то сте ви за Нови Сад...
kss
Si
Ana
Који и какав човек може да дозволи изградњу ТЦ у сред града....
Si
Igor
Xywq
Soca
Vewq
Starina
Vlada
Ovde imamo upravo suprotnu situaciju od toga što pričaš. Stvr je u tome da neki od stanovnika sela i naselja oko Novog Sada ne mogu da se pomire s time da njihov izbor mesta stanovanja uključuje i određene objektivne poteškoće prilikom dolaska u grad i očekuju da stnovnici Novog Sada poslušno trpe razvaljivanje svog komšiluka kako bi oni uštedeli par minuta dnevno.
Klo
Cile
Si
Umesto ŝto vaŝim investitorima nameštate most kako bi Im podigli cenu m2 da bi zaradili enorman cash, REŠITE PROBLEM PARKINGA KOD INSTITUTA U KAMENICI! Na tom ogromnom (nesređenom) parkingu nema mesta za parkiranje, a pacijenti moraju da dolaze automobilima jer skoro da nema prevoza do Instituta! Svega nekolliko polazaka dnevno JGSP ide tamo, GRAD NIJE U STANJU DA POVEĆA BROJ AUTOBUSA KOJI VOZE DO INSTITUTA! Za to vas baš briga, jer nemate koristi od toga! Sramotno!
(Inače taxi do Instituta je oko 800-900 dinara u jednom pravcu - vi mislite da svaki pacijent to može da plati da bi išao na terapiju i da bi se lečio?!)
Врдник ФкВ
Đuro
Nebojša
Cena života preko reke je da morate da istrpite malo gužve kad prelazite most. A ta gužva na mostu je objektivno smešna i u najgorem špicu uključuje manje od 5 minuta čekanja, tvrdnje da je mnogo gore su najobičnija patetika koja ne prolazi kod nas koji saobraćaj na mostu gledamo svakog dana s prozora. Iskreno, meni je zapanjujuće da svima vama od Kamenice do Beočina pada na pamet da su Novosađani s druge strane reke dužni na kardinalne ustupke da bi vam olakšali živote za par promila, pogotovo što duž zamišljene trase mosta i u komšiluku obale koju će uništiti živi jedno pet puta više ljudi nego što vas sve ukupno ima.
Mali, zli her Flik
Vojvodina nije srbija, centralizovana, primitivna prćija koju svi preziru.
Pa bi bilo najbolje da ti odeš tamo, ovde ti nije mesto.
@Vazd
Ukloni cenzuru na Blicu, B92, Kuriru, Informeru, Novostima, Telegrafu, itd. i citaces jos opozicionarskije komentare.
A da je prakticno sve (95% stvari) sto vlast uradi lose je empirijski dokaziva cinjenica a ne misljenje i politika
Gradjevinac
KingSRB
v
ee
Protiv sam ovih ali ajde ne preteruj. Zivim u Kamenici, supruga i ja radimo u gradu, za sve se mora u grad. Most Slobode je haos cep, centar Kamenice kao svatovi pola dana kolona. Most treba, i most kod Futoga i ovaj, i jos kod Backe Palanke. Nije pitanje da li ovaj ili onaj most, svi trebaju. Grad od sigurno 500k stanovnika, a i vise ako uracunas sto su nekad bila prigradska mesta a sad su skoro spojena, jednostavno ne moze da izdrzi sa 2 i po mosta. Od Beocina pa ovamo i sire, svako jutro krene ka gradu i popodne nazad, a vikendom masa iz grada ka Fruskoj gori. Sve to na jedan most i onda u jedan bulevar. Neopisivo.
Realista
Vladimir
Zoran
Bravo, legendo
Vazd
Ovo je portal sa citaocima takvim kakvi su (i sam sam deo toga), koji je opozicionarski, ali opozicionarski do te mere, da STA GOD da uradi vlast, ali BUKVALNO STA GOD, nece valjati...
Ova cela farsa sa ovim drvecem veze sa ekologijom nema, posekli su celu duz u Petrovaradinu za peti most, od racvanja puta do ulaska u tunel 2 km su prokrcili, cela jaruga bez drveta ostala, niko se ni pocesao nije, ovo je samo i iskljucivo POLITICKI POKRET, da se pre mesec dana promenula vlast i da su dosli neki drugi (LDP, DS, ne znam ni ko postoji, oni pravda sloboda valjda) i da su logicno nastavili sa ovim, niko prstom ne bi mrdnuo, niti novinari sa ovog portala, niti "EKO" aktivisti, svi bi zaboravili za ovo...
evo ako panker sme
Ja tvrdim da ce, nakon izgradnje novog mosta, guzve na mostu Slobode biti identicne kao sad ako ne i vece.
A da ce se drasticno povecati guzve u Bul. Evrope, cara Lazara i Narodnog Fronta
Laku noc Novi Sade
Zokins
/
Zos
pajo patak
Dejan sa Štranda
Velika podrška za početak urbanizacije Mišeluka,nadam se da će se urbanizovati ceo Mišeluk i da je ovo samo početak.
Kao i Most Evrope,tako je i Mišeluk,davno predviđen da bude gradsko naselje.Po svemu planiranom i po svojoj lokaciji trebalo bi da bude najlepše novosadsko naselje.
pajo patak
pajo patak
Plava trava
1. devastaciju priobalja sa bačke strane radi lakšeg otimanja zajedničkog javnog prostora i pretvaranja u privatni profit prekomernom gradnjom ( 170ha će se volšebno "transformisati") čime ne samo da neće biti obilaznice nego kod visoke vode neće biti ni Futoga
2. podizanje cene već pazarenog zemljišta sa sremske strane i pretvaranje poljoprivrednog i šumskog u građevinsko.
Galens je kupio pola Fruške gore, jedino njima može biti "gužva". Njihovi ste toyboys i nema toga što ne bi za pare radili, kad starice od 75 godina trpate u maricu. Ne lažite više.
Treba
Novi Sad
Gojko
Marta
Musaši
Куп је битан
Boki
Novosadjanka
G pen
Trtlo
Novi Sad
Goran
Šuština je da oni ne predstavljaju nikoga i potpuno su nebitni!
Александра
/
i tito je bio jos ziv kada je to odluceno
Ciri
Svetionik
Volim Vučića
Zbogom pameti
Jel vam to napisao onaj sef sluzbe sto radi od kuce iz slovenije?
Postojeci bulevari i saobracjnice ne mogu da primw toliko vozila.
Nekad ti je to bio komsiluk. Dodjo o stani kod nisa i gledaj.
Cirkus ti je na narodnog fronta sa limana 2 jer imas neverovatne 2 trake, za pravo,skretanje levo na most i desno na bulevar.
Plus tom mostu je problem sto upravo ta raskrsnica ne moze da primi sav saobracaj sa mosta. I to je upravo razlog zasto ce taj most da ima saobracajni objekat i zasto se dize.
Covece most nam treba! To niko ne spori! Ali samo sa sto manje negativnih strana po prirodu i tako branite njegovu opravdanost, a ne pricom da su guzve na mpstu slobode!
Izadjite iz svojih ljustura. Imas jos pametnih i strucnih ljudi u okruzenju pa pocni dani njih slusas!
Most Slobode
BojaNS
Kamper
Nasilno ste preveli vodoplavno područje u građevinsko zemljište i time umanjili vrednost ovog deliktanog područja.
U junu prošle godine angažovali ste firmu, koja je protivzakonito isekla deo šume, jer na ovom području može da interveniše samo firma Vojvodinašume.
U decembru prošle godine srušili ste dva stabla bagerima.
22. marta ove godine doveli ste "stručnjake" koji su lažno svedočili da stabla koja su posečena i treba da se seku, nemaju duplje za gnežđenje ptica i slepih miševa i zbog kojih bi seča bila zabranjena do 1. avgusta.
Za to slede krivične prijave. Pogazili ste Rešenje o zaštiti ovog područja koje je izdao Pokrajinski zavod za zaštitu prirode.
Sabahudin
Novak
Vi ste se stanovnicima Grada kome ste na pravni ali pre svega politički način našli na čelu i "prvi" ste čovek Grada.
TAKO SE NE OBRAĆA SVOJIM STANOVNICIMA.
Mirko
Niste sposobni da prepisete nesto a kamo li da projektujete.
Guzve u gradu ce ostati.
građanin
}:/
A da struka kaže šta je danas dobro za Novi Sad? Ne?
Liman 2
Bogi
Mihajlo
Spinuje opet eks panker i kolekcionar ploča, divna jedna dušica.
Lemi
Mile
Migan
Milan NS
Gde su? Izvadili ste pruge ili ih ostavili da zarastu u korov.
Isto tako, ako su aktivisti samo protiv mosta kako kažeš, zašto onda ne protestuju u Kamenici gde se most gradi već samo tamo gde odobravaš sečenje šume?
I treće: potpisuješ da ako mosta bude više gužvi preko mosta Slobode neće biti? Mislim da ne.
Radikalski spin dozvoljen u državi gde su otete institucije
Krivo Srastanje
Da ti kažem usput da sumnjamo da pripadaš organizaciji,koja se bavi mutnim radnjama.
Limanac
ej
To
Rasa sa salasa
Ljiljana
strucnjaci
popravkama. Turbo kruzni tok, eno Jase Tomica opet! zatvoreno kod nadvoznjaka. Masine stoje jer se vikendom ne radi, a ja moram da bih se vama poreza naplacao. Jedva cekam izbore!
Čika
CAle
Gde cete prilaznice na most napraviti kad na Bul. Evrope nema mesta za prilaznice?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H